Ekerö the place to be

Firade påsk på underbara Ekerö tsm med fina människor, så jävla bra ställe å vara på.
Drömmde en skit äcklig i natt dröm att jag hade tvingats börja på en balettakademi som va skitig och smutsig 
och min lärarinna var sjuk i huvudet. Jag sprang runt och försökte komma ut men alla dörrar ledde in till en och samma korridor en
vaktmästare låste in mig på en skitig  toalett.
Fy fan, jag hatar toaletter. När jag blev utsläppt blev jag tvingad att ha på mig tåspets skor.
För mina ovana fötter gör de ju så jävla ont... Usch. Äckel dröm.

Påsken va fin iaf, ska fira mer med pappa sen blir de City Gross med Danis familj. Hej!


Kommentarer
Postat av: Yuyuyu

Ska vi ligga? Heta jävel.

2011-04-24 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0