SOMMAR FÖR FAN

Barndomskompis klasskiva igår på collage - överfett säger jag bara.
Tema cirkus och jag och Saris va lejon, eller aa ett försök vi såg mest ut som katter men men...
Så jävla kul med folk som va utklädda till clowner zebror ballong försäljare vet inte vad. Awsomeee. Vaknar upp helt död idag med en skit skum röst, låter som en hes smurf.
Slänger på mig nått och äter maaaaaaaassa frukost, mm mm MM. Har typ sovit max sex timmar får ta igen de sen...
Ska släpa mej iväg till skolan, nästan skönt att det inte e så fint väder får ångest när jag inte är ute i det annars och idag vill jag bara sova.

Coming up: FREDAG mösspåtagning, yey! Och sen snaps med alla från klassen de lär bli nice.
Hoppas på sol då. Hare nice nu allihopa. PÖÖÖÖSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0