Shit de kommer nån - Äh vi kör igen

Ligger i min säng och ba njuter av tanken på att jag kan somna när jag vill och sova hur länge som helst.
Kan inte fatta att jag vid den här tiden va ute igår och dansade för fullt.
Känns som det är hur sent som helst nu, Helio hade nog rätt när han tyckte att jag la mej tidigt hah. 
Hade en fin kväll igår, overall trevligt och riktigt kul för det mesta. Underbart att träffa alla fina Complete killar.
Det skriver jag med hela mitt hjärta, kärlek kärlek kärlek. Cred till JV som fixade en skyst premiär för sin klubb och tack till Djn som spelade bra musik. Vilket fint litet tack tal det här blev höhö.
Dax å däcka. Gonatt.


På vår klasskiva i onsdags, taggade till tusen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fleeer bilder från studentskiivan!! vad fick du och personen på bilden för "klassens..."??

2011-04-10 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0