.

Jag är så lycklig och tacksam.
Det är en så sjukt skön känsla som sprider sig i kroppen när jag kollar min facebook
min mobil min blogg eller tumblr och ser hur många fina vänner jag har.
Hur många fina människor det överhuvudtaget finns inte bara här runtomkring mig
Utspridda över hela världen alla ställen jag varit på.
England spaninen colombia danmark osv.
Alla vänner jag fått genom dansen hur fina e inte ni?
Min familj, mina barndomskompisar alla ni som jag hängde med på gården när vi va 13-14.
Att få sms som hej loro vad händer? Eller fluffyy vi drar ut å klubbar på fredag!
Det e inget jag tar förgivet har aldrig gjort heller. Blir ba så glad lixom..
Ni är inte med mig för att jag råkade känna någon speciell.
Eller för att jag va tsm med nån cool eller känd snubbe. 
Ni är bara med mig för att ni tycker om mig exakt som jag är
oavsett vad jag gör, festar varje kvälle eller alltid e hemma.
Den här sommaren har jag hunnit göra så mycket saker å träffat så
MÅNGA FINA MÄNNISKOR.
Ba förstätter att skapa nya minnen hela tiden, minnen för livet.

Jag försöker inte visa att jag är populär eller att alla vill hänga med mig
att ingen tycker illa om mig eller att jag älskar alla.
Ville ba ha detta sagt för att jag kände för det.



Kommentarer
Postat av: tess

hahah fyfan vad du är söt sweetie, du har rätt man ska vara glad för sånt också! :D missu!

2011-08-16 @ 18:00:21
URL: http://whatshappenin.blogg.se/
Postat av: El Mam

Tu nos haces felices tambien!!!!!!!!!!!!

2011-08-18 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0