Stressat pressat maxat flaxat

Bara sprungit runt och uträttat ärenden som det så fint heter.
Sitter på bussen påväg till jobbet nu hur som helst. Köpte jätte fina småsaker att fylla vår julkalender med. Ni vet såndär som har massa små fickor å så får man en liten sak varje dag. Aa precis en sån.

Dagens Positiva: en snubbe från en dansskola ringde ocj snackade om att jag kanske kan få jobba me dans barn och ungdomar. Allååååå gladtjej.
Men liite stressad oxå. Nu jävlar måste jag börja koreografera på riktigt.

här nere kommer e ett bevis på två saker: hur tråkit jag hade i hissen och hur slapp jag är idag.
Deuces.


Kommentarer
Postat av: SHORTY

fan vad kul om du får börja koreografera :D

2011-12-20 @ 16:20:19
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0