Back 2 reality.

Jag saknar Barcelona så grovt att jag typ e slightly depressed...
Kom hem igår vid middnatt och idag har jag bara jobbat.
Dåligt gick det också men tur att jag har världens bästa kollegor. 
Min arbetsplats e lite mera som en ungdomsgård än kontor, hah.
Känner mig sjukt seg och trött. Borde dra ut, festa, köra all in. Eller inte?
Ja vet inte vad som händer vill typ ba sova.
William messade nyss och frågade om jag hade planer för ikv. Nej. 
Kanske ska dra över till Dani... Har inte hämtat hans present än....
Då får jag göra de på vägen. Åååh jag vet inte. Hjälp mig haha. 
Har bestämt mig nu helt otippat drar till rotebro å fotar William i några i deras studio.
Här e mera bilder från Barcelona innan jag drar och har ni inte varit där än....
ÅK DIT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte deppa, läs något kul

2011-07-31 @ 13:38:12
URL: http://ruduminthehead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0