Happy meal

Sitter å kollar Barcelona resor och resor till Manchester och sen Leeds.
Plus att vi har wayoutwest biljetterna kvar att kirra. Åh det ba bubblar i mej.
ÄLSKAR att resa åh e så taggad.
Vi kommer åka till Leeds i slutet av augusti förhoppningsvis och
Barcelona blir redan om 12 dagar. Woho.
Fattas bara en resa till Danmark och Amin så skulle jag vara complete
men inget e omöjligt en trip ner till Malmö så går ja över bron bara, ha ha.
Dansade tre klasser idag för övrigt. Blir samma sak imorrn med och då kmr Dani hem.
Som smitit till London den jäveln...
"aa idag va jag där sen köpte jag det där nu ska jag dit asso vet du hur nice de va asso shit"
Blablabla.

Äh nu blir det film å sen sova, ska dröma om alla underbara grejer jag ska göra.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0