Im back.

TJOHEJ!

Kollade in min blogg och såg att någon kommenterat om att hon/han (tror det e en tjej) älskar min blogg och att jag ska skriva mer om dans.
Vad taski jag kände meeeej.
Hade fan glömt bort att jag hade en blogg och det har hänt så jävla mycket sen jag bloggade sist.

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!
Och fick MVG i sex ämnen sista terminen som jag verkligen älskar. 
Studenten va BÄST och mina fina barndomsvänner sprang ju oxå ut dagarna innan och efter. 
Issa fyllde år och det firades STORT tsm med massa dansare. 

Nu jobbar jag och dansar och den 22 Juli drar jag och Dani till Barcelona och nästa resa blir nog till New York.
Åh Livet kan ÄNTLIGEN BÖRJA.

Kommentarer
Postat av: Noairis

I love guest books, keep up the good work!

2012-01-04 @ 13:29:07
URL: http://noairis.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0