SNART TAR DET SLUT!

har varit oaktv här men destO mer aktiv in the real life. Jag hatar trean, vi har så fucking mycket att göra...
Har varit sjuk hela helgen, igår med. Min skola är keff den käns så meningslös och det är bokstavligt talat onödigt att gå dit.
Det vi möts av är en lapp "eget arbet" eller "lektion inställ lektion" eller så ba e inte läraren där.
Börja ALDRIG i brännkyrka om ni inte har balt gymnasuim än.

har jobbat sönder mej med projekt arbete, gör en kort film om dans, visst det är as kul och har fått fina
intervjuer med udnerbara människor men asso plus allt annat man ska hinna me?

Vilket deppigt inlägg... Ska tagga till nu inför nå annat kul snart snart är den här skiten över och jag slipper brännkyrka, WOOOP WOOOP!
Utsping, flak och massa parteeey! och så mina fina kompisars flak och utspring, JAG LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0