Party everyday party allright

Hallå folket.
Inte ett ända litet inlägg idag... Detta beror på att seg som jag är vaknar jag vid två tiden
och har halvt glömt bort att jag ska möta tjejerna och ta klass på Voice öppethus.
Hann med 15.00 klassen vilket verkligen var en bedrift.
Dansade house och hiphop, yey. Träffade alla fina brudar som jag alltid brukade dansa med.
Mys pys.
Mötte upp Dani i lilje sen och here we are. Nu ska jag kolla upp danscenters öppethus schema.
Lill syrran ska ääntligen börja dansa haha.
Känns lite tråkigt att lämna dom och gå tillbaka till voice. Är nöjd med mitt val dock. 
Nu vill jag verkligen utvecklas vi får hoppas att det blir så bra som det låter. 
btw... ÅTTA DAGAR KVAR SEN ÅKER JAG OCH MALIN TILL ENGLAND FY FAN VA FETT DET KOMMER BLI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0