U will never be mine

Morning peeps. Gosh vad jag är trött. Usch.
Jobb idag sen på kvällen drar jag nog över til Dani.
Jag fattar inte var all tid tar vägen. Det e som att det inte spelar någon roll
hur tidigt jag än går upp, okej inte för att det här e tidigt men ni fattar.
Satt och redigerade och redigerade igår och är finally klar med Barcelona bilderna.
Så bildbomb coming up...

Nu har jag kvar alla bilder från studion. Ska försöka få iväg dom första exemplaren idag iaf
Se vad dom tycker. Håll tummarna åt mig.
Ni får 'dagens låt' när jag ändå håller på. Ha en bra dag. Peace.


Kommentarer
Postat av: Bragegrete

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-09-15 @ 10:05:54
URL: http://bragegrete.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0