Rimmar på från underground nivå

Mösspåtagningen blev flyttad till idag iställe och eftersom jag hade rep efter skolan så blev de inge snaps för mej men fan va skönt det va å daaaaaaansaaa.
Saris hängde me så nu har vi lite film till projekt arbetet som vi självklart skjutit upp till sista sekunden.
Så bra e vi. Maele räddade oss oxå å ställde upp på en intervju, lilla söta.
Åkte hem dirr från Solna och åt massa god mat, möttes av nyheten på facebook att vi är lediga imorrn
HUr bra e inte de????
Det vart en riktigt bra dag, jag älskar när jag får mycke gjort och hinner göra mycke saker och va på olika platser.
Tar på krafterna och jage helt slut när jag kmr hem men aa det e värt de på nå sätt. 
Imorrn ere fredagsmys och sen HELG jag vill festa i helgen dansa sönder till LMFAO. Vi får se hur de blir.
Lägger inte upp bilder från idag pallar ej de så många ist får ni en bild på två "lejon" och en cirkus direktör som va ute å festade på Collage i tisdags
Under temat Cirkus haha förvånande va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0