Last night I let the party get the best of me

Åh heeeeeeeeeeeeeeelvette vilken jälva dag och natt.
Sitter hemma hos Dani nu och har sovit några timmar innan det hade
jag varken ätitit eller sovit sen klockan tio igår.
UFF.

Det va SJUKT KUL att få stå på scenen och bland publiken å ba dansa.
Känna hur alla står å kollar på en är bland det bästa jag vet.
Backsatge träffa jag Danny som jag inte sett på fett länge.
Lika skyst snäll söt som alltid. Vi brukade ta samma dansklasser på danscenter.

Efter konserten å alltihopa mötte vi upp Saris och Malin och drog till
efterfesten på Pure det vart riktigt nice.
Vid tre tiden drog vi därifrån och hamnade hemma hos Danne i hans lilla etta
tillsammans me Dawwe Akira Max Valdes osv..

Har maaaaaassa bilder att lägga upp men eftersom jag inte e hemma får de vänta.
Här e en bild från ung08's album på facebook. PEACE.


Kommentarer
Postat av: El Mam

Min underbar, klok, knnäp, flicka.



te amooooooooooooooooooo

2011-08-22 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0