Måndag

Vädret är skit så jag har spenderat hela dagen framför datorn och photoshop.
Åkte ju iväg till rotebro för några dagar sen och fotade William å hans killar i studion.
Tog över 700 bilder så, shoo I got some work 2 do allright. 
Men de inge å klaga över det e skönt att sitta å redigera bara. 
Imorrn har jag jobb och jag måste träffa Sammy och Saris snarast. 
Det va allt för länge sen. Wayoutwest närmar sig och resan till Leeds med.
Är så taggad men får samtidigt lite ångest. Sen da när resona e över? 
Då ere lixom vintern som kommer och jag som hatar kyla... Ska ba plugga och jobba.
Jag vet att jag valt det själv men ändå... Snyft. Det borde ju alltid vara sommar? Eller hur?

Bild från Barcelona, såklart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0