Ooh ahh

Hemma igen efter en förvirrande men tung kväll.
Hade "rep" på danscomapgniet som sagt men inte för att det direkt behövdes haha.
Hade sen hur som helst salen för oss själva så vi ba dansade runt ett bra tag.
Sen fixade vi oss och drog ut vid nio tiden.
Först massa förvirring om vart fan man skulle dra. gled in på viperroom som SÖG men aah
billig dricka.... Hamnade tillslut på entan och hade väldigt kul för de och ibland va det ba segt.
Träffade folk från grundskolan vilket va riktigt kul.
Skit skönt mysigt kul å allt possitivt man säga att stå å dansa med mina fina dans tjejerigen oxå.
Speciellt att träffa emmie för de va ett tag sen nu... Vi dansade alla i samma grupp ett år ungefär
fram tills nu då den las ner eller va man ska kalla det.
Aja lite halvtråkit inlägg. Imorrn bilr en lång dag. Uppträdande å lite till.
Extradansare på Voice 11. Kom å kolla på oss i kungsan om ni kan å vill.
Ska fota massvis imorr oxå, hoppas jag så ni får lite kul å kolla på. Det va allt för mej.
Im out!

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sv; ja gör det, man lever bara en gång ;p hihi



aa det gör jag :) försöker så gott jag går att matcha med mitt jobbschema. Denna termin blir det 4 danser, wiii:D ska bli så himla härligt. Men som förut, så tar jag bara klasser, inget mer tyvärr =/



det går bra för dig ser jag :) såååå avis!

2011-08-20 @ 11:40:40
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0