R.I.P sum 2011

Vadå e sommarn slut nu eller? Jag vill typ ha vantar på mej när jag går hem från jobbet.
Bara tanken på vinter får mig att vilja bosätta mig på nån liten ö i grekland.
Seriöst asso... snart väntar typ sex månader av mörker och kyla.
Ja för det är inget annat än MÖRKER OCH KYLA. Jag bryr mej inte om snö.
Det är väl finare med snö en inget alls but still. Mörker och kyla.

Vintern 2010/2011 praktiserade jag på mossebacke och jag minns hur kall jag hann bli
på den korta biten mellan t banan och kontoret. Alla gånger vi satte oss i bilen för att åka
på möte va som att sitta i en fyrs och försöka överleva.
Trots uggs, extra sula tjocka strumpor gick kylan alltid igenom ett tag.
Vintern är jätte fin att titta på, typ på en bild vykort eller genom fönstret men att vara ute i?
Nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0