A love story or a toy story?

Trafik kaos i hela stockholm, alla bussavgångar inställda.
Kuul, såhääääääääääääääääääääääääär mycke tycker jag om Sverige på vintern. 
Men nu har jag klagat färdigt för med det dåliga kom oxå lite bra saker.
Jätte slappt i skolan eftersom lärare och elever va borta. Synd för dom som fixat vinterbal till ikväll. 
Aa asso vinter fick dom ju verkligen men undra om någon kommer dra dit haha...
Va inne på BR en sväng sen i Lilje, åh jag kan gå runt där inne hur länge som helst jag ÄLSKAR leksaker.
Leker inte direkt med dom längre men åh dom e så fina...

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa vet den e så bra :D :D

I love toys!

2011-02-12 @ 13:09:52
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0