Danstankar

Lets face it, är verkligen inte king på att blogga. Va fan ska man skriva`, så känns de ibland.
Hur har folk tid att skriva så mycket och va skriver dom om?? Haha.
Jag har bara njutit av helgen och dansat en massa.
Har fått lite ångest, eller nej, MYCKET ångest över att jag inte ställde upp och battla eftrsom jag bryr mej för mycke om vilka som e där och kollar och vågar inte för jag vet att jag blir så jävla besviken på mig själv sen när jag gör dåligt ifrån mej men jag vet att man ska ba göra de för skojs skull å det e inte streetstar vi snackar om utan ett familje battle som Mario sa, gulliga Mario gulliga Nikita, gulliga alla som pushade mej i fredags. En månad till nästa, ska träna träna.

Annars va de mys å träffa alla fina dansarna igen det va så länge seen... På danscenter finns bra lärare och klasser men knappt nån gemenskap, träffar nån bekant då och då men aldrig som det va på lilla The Voice.
Dom människorna står först på hederslista. Betyder så mycket för mej, mina första lärare tjejrna å killarna jag lärde känna under terminerna på The Voice, sumer camps. Jag slutade att utvecklas, va tvungen att byta men stället finns alltid kvar i mitt hjärta.



Imorrn börjar lovet Y E S. Ska dansa me complete varje dag och träffa min fina Helin. Äntligen.
Untz untz untz. Im out!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh hatar att jag missa de där hip hop jamet. men om det är om en månad igen är det as nice ju :D

2011-02-27 @ 19:29:31
URL: http://boomboox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0