Fina människor

Fin klass med Talia på danscenter. Fy fan vad jag behövde den tiden. Sitta själv i omklädningsrummet äta en banan å ba inte tänka på nått alls. All ångest och oro inför framtiden, jävla projekt arbete och tusen meningslösa timmar i skolan. Kylan och mörkret, jag är inte gjord för att leva i sånthär klimat. Diva? Kanske.
Jag känner för att gå i ide. Blev så glad när Talia gav oss massa bra kommentarer under klassen, det känns bra att veta att man är bra, på nått, nån gång, då och då, glömmer allt de jobbiga i åtminstone en timme.
Träffade Dawid oxå, behövde den lilla pratstunden mer än ni tror. Tänk att några få människor kan göra så mycke.
Imorrn har jag ingen skola, kanske mår lite bättre då. Träning på kvällen och filma med Maele, de blir nog bra.
Ska sova nu.


Kommentarer
Postat av: El mam

Räkna med mig!!! always and forever!

2011-02-25 @ 09:45:01
Postat av: Morot

Haha det var en gång en särbanan.... Som åt banan.

2011-03-10 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0