Ungdomsåren, ungdomsgården.

Skit väder. Åh vad jag e på d¨åligt humör. Fy fan alltså. Höll på att dö när jag gick till bussen, nej det gjorde jag inte alls men man måste få överdriva.
Jag hatar att fyrsa, jag hatar kyla. Ska ändå ta mej ut igen och röra mej mot Solna för träning med Freakzen.
Så duktig är jag. Ska önska mej sol och värme i födelsedags present.

Btw... Ångest jag blir 19 på måndag, vad händer? Asso hur kan de redan va fyra år sen jag va 14 år och livet kretsade kring en pojvän med moppe och kompis gänget på ungdomsgården.
Det är som i låten, mammas gata, ungdomsåren,ungdomsgården,fotbolls målen det är då det slår en.
Shit, I will be doin my last year as a teenager oh no... 20, sen vill jag inte bli äldre.



2007,webkameran, en palayhead tjejs bästa vän eller vadå? Vilka bilder och poser HAHA thank God its no more.
Kinda fun å se tillbaka på allt ändå. Thats how we grow I guess. Btw det här e inget jämfört med den tidens "fjortisar" även om jag oxå blev kallad det hit och. Alltså nej fan vad kul å tänka på allt det där igen... Back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0