2011-07-24 We run Barcelona

Woah. Barcelona i mitt ♥
Har varit på hotellet ett tag nu och vilat. Dani sover som en bebis.
Jag har suttit å kollat igenom alla bilder vi tagit.
Gick sammanlagt runt i fem timmar mer eller mindre non stop. 
Så himmla mycket att se!! 

Vi hamnade på toppen av ett berg där olympiska spelen hölls 1992. 
As häftigt ställe värsta utsikten. Sen dödade vi BK. Shit vad hungriga vi var.
Tydligen är alla affärer stängda här på söndagar. Och då menar jag alla.
Inte ens Carrefur som är som ICA eller konsum är öppet.
Så imorrn blir det shopping. Senare ikväll ska vi ut och kolla på nån vatten/fontän show.
Här e lite bilder från dagen. Ååh jag vill inte att veckan ska ta sluut...

Kommentarer
Postat av: El Mam

Que bonitos los dos!!!!!!!!!! Caramba!



Besosososososo y abrazos

2011-07-25 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0