One week later.

Det är sjukt att man kan sakna människor så mycket som jag gör just nu.
Jag har varit på ett dansutbyte hela veckan och bokstavligt talat bott i en helt annan värld.
Vaknat upp bland massa underbara vackra människor från frankrike england och danmark varje dag.
Varit på grönan, vaxholm, city, dansat en massa, filmat, fotat, spelat in en hel låt.
Komit så nära vissa människor..

Och nu har dom åkt. Allihopa och jag känner mig så fucking ensam.

A lot of love to all of you.
See you next summer in la France.

Kommentarer
Postat av: Molin!

Asså driveruuu vad mysigt att titta på alla bilder! Kommer sakna alla som fan - känns feeett tomt nu! Men vi ses snart iaf, babblar ännu mer om minnena ;) puuuusss Lååura<3

2011-07-07 @ 13:41:45
URL: http://moullin.blogg.se/
Postat av: jasmin

asså indeed! håller med varje ord :(

grym blogg btw :D

2011-07-09 @ 05:43:47
URL: http://jasminzoubir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0