Welcome 2 the good life.

Satt upp till tre eller nått och skrev en saga med Omari. 
Fem timmar ba flög förbi helt sjukt. Vaknade ändå ganska pigg.
Jobbar idag och de ingen sol ute fett skönt. 
Sen nästa vecka ska jag dansa med Helin på voice campet. 
Trots att det inte är vad det brukade vara så är Helin + dans en bra kombination. 

Tiden i övrigt har gått fett snabbt asso för lite mer än en månad sen va typ studenten
de ända jag kunde tänka på och se fram emot. Nu e den förbi och det finns tusen andra saker
jag vill och ska göra.

  • Barcelona
  • Wayoutwest
  • Manschester och Leeds
  • Grekland i vinter, kanske.
  • 2012 - Paris och Justeboute
  • Sen frankrike igen och ett nytt utbyte
  • New York
ÅH DET ÄR SÅ SKÖNT ATT SLIPPA SKOLAN ni fattar inte. Shit vad jag INTE saknar den och inget som har nått med den att göra. 
Detta kallas frihet.
Åh great nu regnar det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0