Hejdå Stocktown

Hallå där. Det va ett tag sen jag kikade in här. 
Har haft ett awsome lov med massa dans och vänner. Saknar det redan. Eller vadå redan det är onsdag imorrn. 
Tiden rinner iväg fast än det känns som den står stilla.

På torsdag åker jag till Paris. Äntligen. Hejdå tråkiga ytliga bajs stockholm jag hatar att bo här, hatar att det debatteras om kissie och bigbrother önskar att ingen brydde sig om det där, önskar att vi hade andra saker och bekymmer, att vi kämpade för något som är värt att kämpa för, jag vill flytta dit där människorna bryr sej även om det bara är Malmö, fuck Stockholm.
Är så trött på meningslös skola plus massa tråkiga människor. Ser inte fram emot varken skiva eller midda, ja kalla mej vad du vill. Men shit vad studenten kommer vara bra, då kan livet
ÄNTLIGEN BÖRJA.



Kommentarer
Postat av: El mam

Håller med diiiiiiiiiiiiiigggggggggg!!

2011-03-09 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0