LÖÖÖÖÖÖÖRDAAAAG IN THE HOOD

Skit dagar. Har ba hatat på allt. Såna dagar behövs oxå. Aa jag vet. Känns ba jävligt onödiga ibland. Förstår ni va ja menar? Skippade skolan, letade jobb och utbildning.
Det e ju inge sommarlov som väntar på mej längre. Bara ett hopp ut i verkligheten, vill landa bra annars kmr jag slå mej.
Fredags kvällen va ändå skit bra, den bästa på ganska länge. Behöver inte dra ut å fetsa bara vara me mina fina barndomsvänner som känner mej allra bäst ♥

IDAG ska jag dansa å sen vara barnvakt. Skönt då kan jag ha tankarna på det istället för annat skit.
Imorrn massa rep inför gigg på Stockholm waterfront på tisdag. Woop woop. Livet e väl ganska okej ändå.
Hare bra nu allihopa.


Kommentarer
Postat av: El Mam

Älskar dig lilla stora flicka!

2011-03-27 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0