Me and my girlfriend me and my girlfriend

Jag har så mycket att göra, jag dansar knappt, sitter inte ute i solen med en glass eller på nån fancy uteservering som man "borde"
eftersom jag bor i fucking stockholm. Snaps hit coh snaps dit.
Jag är inte ut e å klubbar eller hänger med 200 coola vänner. 
Jag ba jobbar och jobbar med skol grejer och blir aldrig frisk, vilket suger men måste göras.
Tur för mej att jag har min bästis, utan henne skulle jag ruttna bort nånstans.
Hon e bäst, eller a, vi e bäst.

Kommentarer
Postat av: Sara Maria

awwwww love you min fluffyy^^<3

2011-05-11 @ 18:06:10
Postat av: Anonym

Hej,jag älskar din blogg och själva dig! Jag ville bara få lite information om dansen(The Voice Streetdance School)Kan inte du skriva lite om den.Och hur länge du har gåt på dans? (Jag älskar själv musik dans o hiphop.)



Förresten,det känns som om jag har set dig förut typ i Älvsjö för 1-2 år sen Har du gåt i en skola som heter solbergaskolan?

2011-05-31 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0